Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

13 Nis 2010

Cigdem Gurdal-dan Türk Sanat Müzigi Eserleri-3 Bölüm...

http://t1.pixhost.org/show/3868/14863076_cigdem-gurdal.jpg http://t1.pixhost.org/show/3868/14863077_cigdem-gurdal.jpg

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...

http://linksave.in/5600836734bc3a0008b67f
Rar sifresi - derya

Cigdem Gurdal - 1...

Çigdem Gürdal - Açilan bir gül gibi
Çigdem Gürdal - Ah su gönlümüz
Çigdem Gürdal - Albümlerden çikartmadim
Çigdem Gürdal - Amasya'nin yali boyu evleri
Çigdem Gürdal - Anlatayim halimi dildare ben
Çigdem Gürdal - Arkamdan tas tas su dökmeyi birak
Çigdem Gürdal - Askinla sürünsem yine askinla delirsem
Çigdem Gürdal - Benim kadar suçlusun
Çigdem Gürdal - Benzemez kimse sana
Çigdem Gürdal - Bir atesim yanarim
Çigdem Gürdal - Bir firtina tuttu bizi derya ya kardi
Çigdem Gürdal - Bir günes ki dogmayacak bir sabah ki olmayacak
Çigdem Gürdal - Bir kerre bakanlar unutur derdi günahi
Çigdem Gürdal - Bu hazan yine kalbim
Çigdem Gürdal - Bu yil da kaldik bekar
Çigdem Gürdal - Çiçeklerin gülüyor
Çigdem Gürdal - Dargin ayrilmayalim
Çigdem Gürdal - Demedim hicrânimi ellere yarar diye
Çigdem Gürdal - Dilimde duanin bini bir para
Çigdem Gürdal - Dogar yaz aylari çiçekler açar
Çigdem Gürdal - Düstüm delicesine Aakin pesine
Çigdem Gürdal - Eledim eledim höllük eledim - Türkü
Çigdem Gürdal - Elmalarin Yongasi - Türkü
Çigdem Gürdal - Gar mi yagmis yüce daglar basina - Türkü
Çigdem Gürdal - Gitmek mi zor kalmak mi zor



Cigdem Gurdal - 2...

Çigdem Gürdal - Gönlümün ezhar içinde
Çigdem Gürdal - Gönlümün sarkisini gözlernde okudum
Çigdem Gürdal - Gönül durup duruken bir güle uçtu
Çigdem Gürdal - Gözlerimden yüzün kulaklarimdan sesin silinmedi
Çigdem Gürdal - Gül dalinda öten bülbülün olsam
Çigdem Gürdal - Günaydin sevgiliye
Çigdem Gürdal - Hasret çektim
Çigdem Gürdal - Hayal deryasina ben bazi bazi
Çigdem Gürdal - Her derde sifa zülfünü koklar bayilirdim
Çigdem Gürdal - Hicran oku sinem deler
Çigdem Gürdal - Hos geçir gününü
Çigdem Gürdal - Kadifeden Kesesi
Çigdem Gürdal - Kalamis
Çigdem Gürdal - Kalbim yine üzgün
Çigdem Gürdal - Kapin her çalindikça
Çigdem Gürdal - Keklik daglarda sagilar
Çigdem Gürdal - Kimseyi böyle perîsân etme Allah'im yeter
Çigdem Gürdal - Kirik kalbimi incitme çünki kalbim yâreli
Çigdem Gürdal - Kirmizi gülün ali var + Vardar ovasi
Çigdem Gürdal - Leb-i renginine bir gül konsun
Çigdem Gürdal - Leyla (Sende buldum askimi)



Cigdem Gurdal - 3...

Çigdem Gürdal - Mani oluyor halimi takrire hicabim
Çigdem Gürdal - Mey-i lâlinle dil mestâne olsun
Çigdem Gürdal - Ne bahar kaldi ne gül
Çigdem Gürdal - Nerde o günler nerde yarim cânânim nerde
Çigdem Gürdal - O agacin altini
Çigdem Gürdal - Olanlar oldu geçti artik sen ne desen de
Çigdem Gürdal - Petek petek varken balin
Çigdem Gürdal - Saymadim kaç yil oldu
Çigdem Gürdal - Sen böyle istedin bu masal bitti
Çigdem Gürdal - Sevgi çiçekleri açti bu mevsim
Çigdem Gürdal - Seviyordum onu ruhumda kanarken yaralar
Çigdem Gürdal - Sezdim dargin bakisini
Çigdem Gürdal - Ümidim emelim her seyim sensin
Çigdem Gürdal - Yalancidir hep aynalar gir kalbime gör kendini
Çigdem Gürdal - Yalniz sen
Çigdem Gürdal - Yesil yaprak arasinda kirmizi gül goncasi
Çigdem Gürdal - Yine o menekse gözler arali
Çigdem Gürdal - Yolculugum
Çigdem Gürdal - Yüzün güllerden ince sesin bülbülden tatli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë