Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

16 Nis 2010

Yahya Geylan - TRT Sanatcisi - TSM



http://linksave.in/3488644784bc777a100275
rar sifresi - derya

Yahya Geylan - Ay bu gece baska güzel baska güzel yildizlar - Kürdîli Hicazkâr - Bilge Özgen.mp3
Yahya Geylan - Adana'nin yollari taslik yok cebimizde bes para harçlik - Türkü.mp3
Yahya Geylan - Ali'min evleri çamdan - Hüzzâm - Sedat Öztoprak.mp3
Yahya Geylan - Anam aglar basucumda oturur - Neset Ertas'tan alinmis.mp3
Yahya Geylan - Bahçede gül agaci dibinde iki baci - Derleyen Nida Tüfekçi (Neset Ertas'tan alinmis).mp3
Yahya Geylan - Be gemici gemici kullan dümeni - Hicazkâr Türkü.mp3
Yahya Geylan - Belgrad kalesi Zemlin ovasi - Tâhir Türkü.mp3
Yahya Geylan - Ben her eylül o parkta o çamlarin altinda (Nar tanem) - Kürdi - Yusuf Nalkesen.mp3
Yahya Geylan - Beni birakip burada gitme güzeller güzeli - Hüzzâm - Ali Senozan.mp3
Yahya Geylan - Benim olsan seni bir gül gibi koklar sararim (Yasemen) - Rast - Sadettin Kaynak.mp3
Yahya Geylan - Bir nigâh et ne olur hâlime ey gonce-dehen - Hicaz -Sekerci Cemil Bey.mp3
Yahya Geylan - Bir tatli tebessümün bin vuslata bedeldir - Ussâk - Zeki Müren.mp3
Yahya Geylan - Bülbül ne gezersin çukurova'da - Hicaz Türkü.mp3
Yahya Geylan - Derdimi ummana döktüm âsumâna inledim - Hicaz - Serif Içli.mp3
Yahya Geylan - Dersini almisda ediyor ezber - Nida Tüfekçi (Yozgat Türküsü).mp3
Yahya Geylan - Dertli ne aglayip gezersin burda - Gülizâr - Erol Sayan.mp3
Yahya Geylan - Distan viran bagliyim (Tuna) - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
Yahya Geylan - Esîr-i zülfünüm ey yüzü mâhim - Ussâk - Sevki Bey.mp3
Yahya Geylan - Gözlerin bir ask bilmecesi sorar gibi - Nihâvend - Avni Anil.mp3
Yahya Geylan - Gözünün rengine baglansa da bahtim kaderim - Hicaz - Ali Senozan.mp3
Yahya Geylan - Gözyasimda saklisin aglayamam ben - Hicaz - Zekâi Tunca.mp3
Yahya Geylan - Gülen yüzün solmus sevgilim senin - Ussâk - Sükrü Tunar.mp3
Yahya Geylan - Gurbet o kadar aci ki ne varsa içimde - Ussâk - Yildirim Gürses.mp3
Yahya Geylan - Hasreti yillara sor iragi yollara sor - Muhayyer Kürdi - Ali Senozan.mp3
Yahya Geylan - Hastayim yasiyorum görünmez hayâliyle - Hicaz - Ûdî Hirant Kenkiloglu.mp3
Yahya Geylan - Her halinle her seyinle güzelsin - Muhayyer - Erol Sayan.mp3
Yahya Geylan - Kadehinde zehir olsa ben içerim bana getir - Muhayyer Kürdî - Erol Sayan.mp3
Yahya Geylan - Kalamis (Yok baska yerin ..) - Nihâvend - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
Yahya Geylan - Kanimda kivilcim canimda ates - Nihâvend - Osman Babusçu.mp3
Yahya Geylan - Küffar sanir hüccet almis Egri'ye - Acem Asîran Türkü.mp3
Yahya Geylan - Mah yüzüne âsikanim taze bitmis gül fidanim - Hicaz - Dede Efendi.mp3
Yahya Geylan - Mahzûn gönül sâd olacak mi saniyorsun - Hüzzâm - Kemânî Sâlih Efendi.mp3
Yahya Geylan - Mehtapli gecelerde hep seni andim - Ussâk - Sevim Sengül.mp3
Yahya Geylan - Niçin baktin bana öyle dargin misin durma söyle - Ussâk - Sadettin Kaynak.mp3
Yahya Geylan - Niçin bülbül figan eyler bahar eyyâmidir simdi - Hicaz - Rifat Bey.mp3
Yahya Geylan - Sanma sâhim herkesi sen sadikâne yâr olur Hüzzâm - Ali Senozan.mp3
Yahya Geylan - Sayd eyledi bu gönlümü bir gözleri âhû - Hicâz - Haci Ârif Bey.mp3
Yahya Geylan - Sen gittin gideli yüzüm gülmüyor - Hicaz - Dursun Karaca (2.olan beste).mp3
Yahya Geylan - Seni ne çok sevdigimi söylesem de bilemezsin - Bayâti - Erol Sayan.mp3
Yahya Geylan - Severim cân ü gönülden seni tersâ çiçegim - Hicaz - Sevkî Bey.mp3
Yahya Geylan - Sonbaharin bizi daldirdigi rüyâ geçici - Hüzzâm - Bekir Sidki Sezgin.mp3
Yahya Geylan - Söyle sevgili sevgili söyle - Ussâk - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
Yahya Geylan - Su güzeller güzeli yar gibi geldi bana - Nihâvend - Necip Mirkelamoglu.mp3
Yahya Geylan - Tavlada besler - Destan (Adana).mp3
Yahya Geylan - Tuna Tuna yesil Tuna - Gerdaniye Türkü.mp3
Yahya Geylan - Yarim senden ayrilali hayli zaman oldu gel.mp3
Yahya Geylan - Yâsemenler dile geldi - Ussâk - Zeki Duygulu.mp3
Yahya Geylan - Yildizlara baktirdim fallarda çikmiyorsun - Kürdîli Hicazkâr - Zekâi Tunca.mp3
Yahya Geylan - Yorgun düstüm koklamaktan hayâlini dün yine - Hicaz - Rifat Ayaydin.mp3
Yahya Geylan & Firdevs Tezcanli - Su gönlümü yaralayn (Sizden biri) - Nihâvend - Erol Sayan.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë