Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

16 Nis 2010

Vedat Kaptan Yurdakul - TSM Sarkilari - 75 Adet...



http://linksave.in/9965977124bc77626d9a46
rar sifresi - derya

Vedat Kaptan Yurdakul - Bölüm 1...

Vedat Kaptan Yurdakul - Açil ey gonce-i sad-berg yarasir - Hicazkâr - Haci Arif Bey.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Aglar gezerim sâhili sanki benimlesin - Hicaz - Alâeddin Yavasça.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Aglatip küstüreceksen boynumu büktüreceksen - Hicazkâr - Alâeddin Sensoy.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Âhimi hicrânimi sakladim gizli tutdum - Nihâvend - Selahattin Inal.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Anlatilmaz bin derd ile geçiyor çileli ömrüm - Hicaz - Erdogan Yildizel.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Apansiz uyanirsan gecenin bir yerinde - Hicaz - Rüstü Sardag.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Asik oldum yavrucagim - Rast - Enderûnî Ali Bey.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Âsiklarinin hâline ey mâh acimazsin - Hicaz - Haci Fâik Bey.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Askinla sürünsem yine askinla delirsem - Hüzzâm - Selâhattin Pinar.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Bahar geldi gül açildi aska geldi bülbül-Hicazkâr-Muhlis Sabahattin Ezgi.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Bahar gelmis n'eyleyim n'eyleyim bahari yazi - Nihâvend - Sekip Ayhan Özisik.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Bekledim fecre kadar gelmedin - Hicazkâr - Râkim Elkutlu.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Ben sana gönül vereli bak ne hâl oldum - Hicazkâr - Çorlu'lu.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Ben sözüne baglamam bel - Hicazkâr - Nûman Aga.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Bir nigah et kahr ile sen bakma Allah askina - Sabâ - Zeki Arif Ataergin.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Bu yerler ne füsunkârdi - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Bugün sensiz Meram pek nes'esiz durgun - Rast - Ismail Baha Sürelsan.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Çiçekler derleyeyim bir demet eyleyeyim - Hicazkâr - Muzaffer Ilkar.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Cüdâ düstü gözümden izâri - Rast - Giriftzen Asim Bey.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Esti nesîm-i nev-bahar açildi güller subh-dem - Rast - Haci Arif Bey.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Ezelden âsînanim ben ezelden hem-zebânimsin - Hüseyni - Serif Içli.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Fitneler gizlemis mahmûr gözüne - Rast - Mahmut Celâleddin Pasa.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Gel seninle yarin ey serv-i revân - Hicazkâr - Sâdullah Efendi.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Gönlümün içindedir gözden irak sevdigim - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Görmedim ömrümün âsûde geçen bir demini - Hicâz - Kadri Sençalar.mp3


Vedat Kaptan Yurdakul - Bölüm 2...

Vedat Kaptan Yurdakul - Gözlerimden yüzün kulaklarimdan sesin silinmedi-Hicaz-Muzaffer Ilkar.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Gülü susuz seni asksiz birakmam - Kürdî - Zekâi Tunca.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Gülünce gözlerinin içi gülüyor - Hicaz - Irfan Özbakir.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Hâb-gâh-i yâre girdim arz için ahvâlimi - Rast - Giriftzen Asim Bey.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Hazan ile geçti gülsen-i bûstan - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Her derde sifâ gögsünü koklar bayilirdim - Hicazkâr - Kadri Sençalar.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Her seydi benim için bir candi bir nefesti - Nihâvend - Yildirim Gürses.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Hicrân ü elem açti yine sinede yâre - Hicaz - Haydar Tatliyay.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Içime hep hüzün doluyor - Rast - Yildirim Gürses.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Istanbul'da Bogaziçi'nde bir garip Orhan Veli'yim-Hicaz-Sekip Ayhan Özisik.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Kalbim kaniyor durmadan en tatli çaginda - Hüzzâm - Sadettin Kaynak.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Kimseyi böyle perîsân etme Allah'im yeter - Hicaz - Alâeddin Yavasça.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Kulagimdan gitmiyor ninni sesin - Hicazkâr - Özcan Korkut.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Mâni oluyor hâlimi takrire hicâbim - Hicazkâr - Tatyos Efendi.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Mâvi atlaslar giyersin - Rast - Tatyos Efendi.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Mâziyi nasil taslara çizmisse denizler - Rast - Nihâl Erkutun.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Mükedder derd-i peyderpeyle simdi - Rast - Haci Arif Bey.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Ne çikar bahtimiza ayrilik varsa yarin - Muhayyer Kürdî - Gündogdu Duran.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Nerdesin nerde aceb gamla biraktin da beni - Hicazkâr - Leylâ Saz.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Niçin a sevdigim niçin - Hicaz - Nikogos Aga.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - N'olur bir an bana olsan vefâkâr - Hicazkâ - Mildan Niyâzi Ayomak.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Ömrümce hep adim adim her yerde seni aradim - Rast - Irfan Özbakir.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Saçinin tellerine gönlümü takti kader - Rast - Selâhattin Inal.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Saçlarin târ ü mâr gözlerinde nem atese benzerdin-Rast-Sekip Ayhan Özisik.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul- Lezzet almis geçmiyor sevdâ-yi dildârdan gnl-Hicazkâr-Ahmet Mithat Güpgüpoglu.mp3


Vedat Kaptan Yurdakul - Bölüm 3...

Vedat Kaptan Yurdakul - Sebâbet gitti de elden basimdan gitmiyor sevdâ - Rast - Sekerci Cemil Bey.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Semt-i dildâre bu demler güzerin var mi sabâ - Sabâ - Suphi Ziyâ Özbekkan.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Sen hep beni mâzideki hâlimle tanirsin - Hicaz - Selâhattin Inal.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Senden ayri yasayamam çünki çok sevdim seni - Rast - Hüseyin Coskuner.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Senden uzak günlerim zindân oluyor - Rast - Alâeddin Yavasça.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Severim can ü gönülden seni tersa çiçegim - Hicaz - Sevki Bey.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Severim her güzeli senden eserdir diyerek - Hicâz - Lem'i Atli.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Sevgimizin askimizin üstünden sene geçti mevsim geçti-Hicaz-Sadettin Öktenay.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Sevmediklerinle gönül avutma - Rast - Misir'li Ibrahim Efendi.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Sevmiyorum seni artik gözlerimi geri ver - Hicaz - Avni Anil.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Sitemler örüyor kaderin agi - Muhayyer Kürdî - Mehmet Ilgin.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Sormamissin hiç kimseden (Gitmek mi zor kalmak mi zor)-Hicaz-Yusuf Nalkesen.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Söyle güzel sana n'oldu gül gibi soldun - Hicazkâr - Muzaffer Ilkar.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Uyusam gögsüne koysam da su hummali basi - Rast - Sükrü Tunar.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Var mi hâcet söyleyim ey gül-tenim - Muhayyer Kürdî - Nikogos Aga.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Visâl-i yâr ile mest ol hayâle dalma gönül - Hicazkâr - Râkim Elkutlu.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Vuslatindan gayri el çektim yeter ey bî-vefâ - Rast - Haci Arif Bey.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Yaklasiyor gün be gün ömrümüz son mevsime - Rast - Selâhattin Inal.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Yakut mine zümrüt bana birdir kayalarla - Hicaz - Cinuçen Tanrikorur.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Yalniz benim ol el yüzüne bakma sakin - Rast - Selâhattin Pinar.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Yemin ettim bir kere dönmem geri bunu bil - Rast - Selâhattin Inal.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Yoksun bu gece âh yine zehroldu sarâbim - Rast - Zeki Müren.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Yoktur zaman gel mâhim heman gel - Hicazkâr - Lâtif Aga.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Yollari gurbete baglayan daglar - Hicazkâr - Sâdi Isilay.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Yüzün güllerden ince sesin gülbülden tatli - Hicazkâr - Sadettin Kaynak.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë