Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Süheyla Eren - TSM...







http://linksave.in/5038186604bc6fa7c1f069
rar sifresi - derya

Süheyla Eren - Afveyle günâhim n'olur ey sûh-pesendim - Ussâk - Ali Bey (Enderûnî-Hanende),.mp3
Süheyla Eren - Askin beni durmaz yakar - Hüzzâm (Segâh) - Sadettin Kaynak.mp3
Süheyla Eren - Bu askin iztirabi bilmem ne zaman biter - Sabâ - Zeki Müren.mp3
Süheyla Eren - Düs ben gibi aska sadâkat ne imis gör - Sabâ - Serif Içli.mp3
Süheyla Eren - Düsmüs gibi gönlüm yine bin kahr ile derde - Ussâk - Akin Özkan.mp3
Süheyla Eren - Mendilimin yesili ben kaybettim esimi - Sabâ Türkü.mp3
Süheyla Eren - Mest oldu gönül gözlerini gördügüm aksam - Karcigar - Serif Içli.mp3
Süheyla Eren - Olanlar oldu geçti artik sen ne dersen de - Hüzzâm - Yusuf Nalkesen.mp3
Süheyla Eren - Sen ey serv-i revân ruhsâri gülgûn - Ussâk - Ali Bey (Enderûnî-Hanende).mp3
Süheyla Eren - Siyah ebrûlerin durûben çatma - Ussâk - Lem'î Atli.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë