Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Suat Yildirim - TSM...





http://linksave.in/18247114554bc6f77a27a25
rar sifresi - derya

Suat Yildirim - Arabaya tas koydum ben bu yola bas koydum - Hüzzâm Sarki.mp3
Suat Yildirim - Ayri düstüm sevgilimden dünyâ bana dar oldu - Sûznâk - Yesârî Asim Arsoy.mp3
Suat Yildirim - Bir günâh ettimse cânâ sûznâk oldum yeter - Sûznâk - Selânik'li Ahmet Efendi.mp3
Suat Yildirim - Bu cihânin ve bu askin sonu var - Bûselik - Suat Yildirim.mp3
Suat Yildirim - Derdimi ummana döktüm âsumâna inledim - Hicaz - Serif Içli.mp3
Suat Yildirim - Dil harâb-i askinim sensin sebep berbâdima - Segâh - Tanburî Ali Efendi.mp3
Suat Yildirim - Ellere uzaktan bak bana yakin gel - Sûznâk - Osman Nihat Akin.mp3
Suat Yildirim - Gözlerinden gönlüme ilik bir bahar indi - Sûznâk - Teoman Alpay.mp3
Suat Yildirim - Isterdim misâfir ol içimdeki can gibi - Kürdîli Hicazkâr - Suat Yildirim.mp3
Suat Yildirim - Izmir'linin cumbalidir kafesi - Nisâburek - Nûri Halil Poyraz.mp3
Suat Yildirim - Küçüksu'da gördüm seni gözlerinden bildim seni - Sehnaz Bûselik - Tanbûri Mustafa Çavus.mp3
Suat Yildirim - Meltemi esti gülün sarkisi oldu yelin - Nihâvend - Fahri Bulut.mp3
Suat Yildirim - Sen gözlerine nes'e veren bir çiçek olsam - Kürdîli Hicazkâr - Misir'li Ibrâhim Efendi(Ûdî).mp3
Suat Yildirim - Seninle ey gül-i ahsen - Kürdîli Hicazkâr - Bîmen Sen.mp3
Suat Yildirim - Sormadin hâlimi hiç kalbimin esrâri nedir - Hüzzâm - Selâhattin Pinar.mp3
Suat Yildirim - Yildizli semâlardaki hasmet ne güzel sey - Kürdîli Hicazkâr - Sâdi Hosses.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë