Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

13 Nis 2010

Celal Abaci-dan Türk Sanat Müzigi 5 Bölüm



Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...

http://linksave.in/2989516344bc39ec0b5fd3
Rar sifresi - derya

Celâl Abaci - 1. Bölüm...

Celâl Abaci - Aklimi basimdan aldi gözlerin - Nihâvend - Ferit Sidal
Celal Abaci - Aliverin baglamami çalayim (Kahve olsam) - Hüzzâm Türkü
Celâl Abaci - Andikça geçen günleri hasretle derinden - Sultânî Yegâh - Lem'î Atli
Celâl Abaci - Arabaya tas koydum ben bu yola bas koydum - Hüzzâm Sarki
Celal Abaci - Ariyor gözlerim her zaman seni sariyor kalbimi bir sevda seli - Ilkan San
Celâl Abaci - Âsikindan sen nasil biktin neden ettin telâs - Ussâk - Mehmet Yürü (Nasib'in)
Celâl Abaci - Ask nedir nasildir bilen var mi - Nihâvend - Avni Anil
Celâl Abaci - Ask yolunda bagri yanik yolcular - Hüzzâm - Sadettin Kaynak
Celâl Abaci - Askin beni yillarca helâk etti efendim - Sûzidil - Metin Everes
Celâl Abaci - Askin içimde rüyâ kalbimde duya duya - Rast - Irfan Özbakir
Celâl Abaci - Ayri düstüm sevgilimden dünyâ bana dar oldu - Sûznâk - Yesârî Asim Arsoy
Celâl Abaci - Beklerim yolunu gözlerim aglar - Hicaz - Sâdi Hosses
Celâl Abaci - Belki bir sabah geleceksin lâkin vakit geçmis olacak - Rast - Sekip Ayhan Özisik
Celâl Abaci - Ben aglarim eller güler - Hicaz - Sadettin Kaynak
Celâl Abaci - Ben küskünüm felege düstüm bitmez çileye - Rast - Baki Duyarlar
Celâl Abaci - Bilmiyordum bir bakista mest edermis gözlerin - Hüzzâm - Sedat Oytun
Celâl Abaci - Bir eylül getirdi sevgini bana içime bir ates düstü ki sorma - Nihâvend - Avni Anil
Celâl Abaci - Bir kus olsam uçuversem yücelerden ben - Hüzzâm - Cemâlettin Turan
Celâl Abaci - Bir nigâh et ne olur hâlime ey gonce-dehen - Hicaz - Sekerci Cemil Bey


Celâl Abaci - 2. Bölüm...

Celâl Abaci - Bir yaz yagmuru gibi geçiverdi askimiz - Hicaz - Zeki Müren
Celâl Abaci - Can suyum - Ussâk - Celâl Abaci
Celâl Abaci - Çatilmis kaslarinla kime düsman gibisin - Hicaz - Yusuf Nalkesen
Celâl Abaci - Çiçekleri takarsin bahar gibi kokarsin - Rast - Suphi Idrisoglu
Celâl Abaci - Çok kostum ardindan biraz da sen kos - Hicaz - Ferhat Sarimsak
Celâl Abaci - Demedim hicrânimi ellere yarar diye - Hicaz - Sükrü Tunar
Celâl Abaci - Dinecek sanma bir gün kalbindeki yaralar - Hüzzam - Selahattin Inal
Celâl Abaci - Dün Göztepe'nin nes'eli bir alemi vardi - Nihâvend - Teoman Alpay
Celâl Abaci - Elvedâ gençligim elvedâ ey hâtiralar - Muhayyer Kürdi - Yildirim Gürses
Celâl Abaci - Ey benim endâmi güzel bakisi nurdan günesim - Ussâk - Celâl Abaci
Celâl Abaci - Ey hüsn-i cemâl âleme sen darb-i meselsin - Hüzzâm - Ahmet Irsoy(Zekâîzâde)
Celâl Abaci - Findikli bizim yolumuz - Ussâk Türkü
Celâl Abaci - Gece sâhilden açip sandali enginlere biz - Nihâvend - Serif Içli
Celâl Abaci - Gemim gidiyor bastan - Ussâk - Sadettin Kaynak
Celâl Abaci - Gittin de biraktin beni aylarca kederde - Hicaz - Münir Nûrettin Selçuk
Celâl Abaci - Gönlüm yarali bilmiyorum yâr bana n'oldu - Hicaz - Kadri Sençalar
Celâl Abaci - Gönlüme gir dog günesim - Ussâk - Yilmaz Yüksel
Celâl Abaci - Gönlümün bir hali hali var ki gam degil kesvet degil - Ussak - Emin Ongan
Celâl Abaci - Gönlümün sarkisini gözlerinde okurum - Hicaz - Muzaffer Ilkar
Celâl Abaci - Gönül durup dururken bir güle uçtu kus gibi - Hüzzâm - Sükrü Tunar


Celâl Abaci - 3. Bölüm...

Celâl Abaci - Gönül hun oldu sevkinle boyandim ya Resulallah - Tâhir (Ilahi) - Celâl Abaci
Celâl Abaci - Gözlerin gözümde elin elimde yüregim seninle hep huzur bulsun - Nihâvend - Celal Abaci
Celâl Abaci - Gözü safak agzi bahar (Kadin her yasta güzeldir) - Muhayyer Kürdî - Osman Babuscu
Celal Abaci - Gurbet elde her aksam batti bagrimda günes - Hüzzâm Sükrü Tunar
Celâl Abaci - Hasretle yanan kalbime yetmez gibi derdim - Sûznâk - Emin Ongan
Celâl Abaci - Hatirla mâzî-i mes'udu sen de ben gibi yan - Nihâvend - Münir Nûrettin Selçuk
Celal Abaci - Hayat gençlik boyunca bir askin rüyasidir - Sultânî Yegâh - Münir Nûrettin Selçuk
Celâl Abaci - Hiç düsmedi dilimden ne hatiran ne adin - Ussak - Yildirim Gürses
Celâl Abaci - Içimde kim vardir bir bilebilsen - Hüzzâm - Yusuf Nalkesen
Celal Abaci - Istanbul'dan Üsküdar'a yol gider - Muhayyer Türkü
Celâl Abaci - Kadin bir gül ask bir mevsim tez geçer - Hüzzâm - Selahattin Inal
Celâl Abaci - Kalacak sanma bu çagin bu güzellik solacak - Bayâti Araban - Zeki Arif Ataergin
Celâl Abaci - Kalbimde ask atesi var geziyorum diyar diyar - Rast - Irfan Özbakir
Celâl Abaci - Kalbimi bezlederim minnet ü zevkle dilesen - Ussâk - Sükrü Tunar
Celâl Abaci - Kalenin bedenleri koyverin gidenleri - Türkü
Celâl Abaci - Kaybolan yillarim gençligim nerde - Rast - Suphi Idrisoglu
Celâl Abaci - Kurumus topraklar gibiyim öyle unutulmus öy le yoksun - K.Hicazkar - Avni Anil
Celâl Abaci - Mehtapta geçen bir gecenin hâtirasindan - Hüseynî - Ridvan Lâle
Celâl Abaci - Mesesiz daglarda meleyen kuzu - Hicaz - Kadri Sençalar
Celâl Abaci - Mihrâbim diyerek sana yüz vurdum - Nihâvend - Avni Anil
Celâl Abaci - Mükedder derd-i peyderpeyle simdi - Rast - Haci Arif Bey


Celâl Abaci - 4. Bölüm...

Celâl Abaci - Ne bildim kiymetin ne bildin kiymetim - Nihâvend - Alâeddin Yavasça
Celâl Abaci - Ne bir çiçek koparmistim ne bir kalpte yer almistim (Can suyum) - Ussâk - Celâl Abaci
Celâl Abaci - Ne emel kaldi gönülde ne de askin sesi var - Ussâk - Necla Özmen
Celâl Abaci - Ne günes ne ates yakan sensin vefâsiz - Hüzzâm - Suat Yildirim
Celâl Abaci - Ne yaptim kendimi nasil aldattim - Ussâk - Sadettin Kaynak
Celâl Abaci - Ne yesil ne siyah ne toz pembedir - Hicaz - Hüseyin Gökmen
Celâl Abaci - Nerde benim yazim nerde baharim - Nihâvend - Celâl Abaci
Celal Abaci - Nev-baharin en güzel leylinde sendin dinleyen - Muhayyer - Bimen Sen
Celâl Abaci - Nuru sensin kalbimin - Nihâvend - Celal Abaci
Celal Abaci - Ölürsem yaziktir sana kanmadan - Hüzzâm - Hayri Yenigün
Celâl Abaci - Ömrümüzün son demi sonbaharidir artik- Hüzzâm - Selâhattin Altinbas
Celâl Abaci - Ömrün bu hazan mevsimi hep âh ile geçti - Rast - Yektâ Akinci
Celal Abaci - Öyle bir göz süzdün öyle bir baktin - Kürdi - Osman Babusçu
Celâl Abaci - Öyle dudak büküp hor gözle bakma - Kürdîli Hicazkâr - Avni Anil
Celâl Abaci - Pismân olur da bir gün dönersen bana geri - Hüzzâm - Irfan Özbakir
Celâl Abaci - Rüzgar gibi gelip geçse de zaman (Sevgilim benim) - Muhayyer Kürdî - Osman Babusçu
Celâl Abaci - Sabah yillardan beri ilk defa oldu bence - Nihâvend - Zeki Duygulu
Celâl Abaci - Sanki sen nagmesin seslere aktin güzelim - Sultânî Yegâh - Celâl Abaci
Celâl Abaci - Sanma ki vefasiz unuttum seni - Kürdî - Celâl Abaci



Celâl Abaci - 5. Bölüm...

Celâl Abaci - Sen derde deva gönle sefa bahtima yarsin - Hüzzâm - Celal abaci
Celâl Abaci - Sen ey serv-i revân ruhsâri gülgûn - Ussâk - Ali Bey
Celâl Abaci - Sen gülersin gül gibi ben bülbül-i nâlâninam - Bayâti Araban - Celâl Abaci
Celâl Abaci - Sen kimseyi sevemezsin sevmeyeceksin - Nihâvend - Kâmuran Yarkin
Celâl Abaci - Sen olmasaydin eger aska inanmazdim - Hüzzâm - Yesârî Asim Arsoy
Celâl Abaci - Seneler ne olur üstüme gelmeyin - Hicaz - Erdogan Berker
Celâl Abaci - Sensiz geçen seneler neler çektim ben neler - Hicaz - Celal Abaci
Celal Abaci - Sevenlerin kadrini anlayan var bilen var - Hüzzâm - Ünal Narçin
Celâl Abaci - Sevgimizin askimizin üstünden sene geçti mevsim geçti (Maziye Hasret) - Hicaz - Sadettin Öktenay
Celâl Abaci - Sonbahar goncasi mi gögsündeki gül - Sûznâk - Mustafa Nâfiz Irmak
Celâl Abaci - Söyle derdini kaç yil çekecek bu dertli basim - Hicaz - Hüseyin Mayadag
Celâl Abaci - Söz verirsin severek bekletirsin üzerek - Muhayyer Kürdî - Necdet Tokatlioglu
Celâl Abaci - Vefasiz (Sanma ki vefasiz unuttum seni ) - Kürdî - Celâl Abaci
Celâl Abaci - Yâdimda o sevdâli yesil didelerin var - Muhayyer - Sükrü Tunar
Celâl Abaci - Yemeni baglamis telli basina - Nihâvend Türkü - Ali Ulvi Baradan
Celâl Abaci - Yemin ettim bir kere dönmem geri bunu bil - Rast - Selâhattin Inal
Celâl Abaci - Yillari durduracak günesi dogduracak - Nihâvend - Necdet Tokatlioglu
Celâl Abaci - Yine bir yaz gecesi gittin benden habersiz - Ussâk
Celâl Abaci & Elif Güresçi - Gelin alayi (Aglaya aglaya giderim diyor ) - Hüzzâm - Avni Anil
Celâl Abaci & Güler Basu Sen - Gidecegim gurbet eldir ya gelinir ya gelinmez - Muhayyer Türkü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë