Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Ümit Koroglu - TRT Sanatcisi - TSM...



http://linksave.in/5381357054bc71da962891
rar sifresi - derya

1-Umit Koroglu Aksam Oldu Huzunlendim Ben Yine Ussâk Semahat Ozdenses.mp3
2-Umit Koroglu Ay Gulsun Ufuktan Sana Sen Bak Gul De (Rakkase) Rast Ismail Baha Surelsan.mp3
3-Umit Koroglu Bekledimde Gelmedin Sevdigimi Bilmedin Nihavend Yesari Asim Arsoy.mp3
4-Umit Koroglu Doymadim Sana Aglarim Âh Ederek Yana Yana Nihâvend Nevzat Akay.mp3
5-Umit Koroglu Dun Gece Mehtâba Dalip Hep Seni Andim Huzzâm Semahat Ozdenses.mp3
6-Umit Koroglu Dun Goztepe'nin Nes'eli Bir Alemi Vardi Nihâvend Teoman Alpay.mp3
7-Umit Koroglu Gecip Gitme Yanimdan Ne Olur Eller Gibi Huzzâm Erdogan Berker.mp3
8-Umit Koroglu Gozlerinin Icine Baska Hayâl Girmesin Nihâvend Zeki Muren.mp3
9-Umit Koroglu Sensiz Kalan Gonlumde Bil Ki Hayat Virâne Rast Irfan Ozbakir.mp3
10-Umit Koroglu Sevmekten Kim Usanir Rast Teoman Alpay.mp3
11-Umit Koroglu Su Yalan Dunyayi Asksiz Gecirme Huzzâm Avni Anil.mp3
12-Umit Koroglu Unutulmus Birer Birer Edki Dostlar Dostalar Rast Gultekin Ceki.mp3
13-Umit Koroglu Yâr Yolunu Kolladim (Akasyalar Acarken) Huzzâm Yesârî Asim Arsoy.mp3
14-Umit Koroglu Aman Cana Ben Sad Et.mp3
15-Umit Koroglu Anla Artik Anla Beni Unut Butun Gecenleri.mp3
16-Umit Koroglu Artik Gelecek Sanma Sakin Gecti O Gunler.mp3
17-Umit Koroglu Askin Kanunu Yazsam Yeniden.mp3
18-Umit Koroglu Bir Demet Yasemen Askimin Tek Hatirasi.mp3
19-Umit Koroglu Bir Gonul Hikayesi Anlatirdi Gozlerin.mp3
20-Umit Koroglu Dun Goztepenin Neseli Bir Alemi Vardi.mp3
21-Umit Koroglu Dunyada Biricik Sevgilim Sensin.mp3
22-Umit Koroglu Gozlerin Bir Icim Su Icim Yandi Dogrusu.mp3
23-Umit Koroglu Gun Ve Gun Yasanan O Hatirayi Unutup Bir Yana Atmak Olmaz Ki.mp3
24-Umit Koroglu Leylaklari Sunbulleri Soldurdun Gonca Gulleri.mp3
25-Umit Koroglu Penceresi Yola Karsi Gelen Gecen Atar Tasi.mp3
26-Umit Koroglu Sana Bilmem Ki Neden Hic Doyamam.mp3
27-Umit Koroglu Sevdadir Su Kalbe Dolan Be Gercegi Sanma Yalan.mp3
28-Umit Koroglu Suzul Guzel Suzul De Gel Deli Gonlum Bak Seni Ister.mp3
29-Umit Koroglu Yar Yolunu Kolladim Akasyalar Acarken.mp3
30-Umit Koroglu Yine Bu Yil Ada Sensiz Icime Hic Sinmedi.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë