Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

13 Nis 2010

Esma Basbug - Tsm

14852498_esma-basbug.jpg

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...

http://linksave.in/8830554284bc3a7d910d97
Rar sifresi - derya
Esma Basbug - Askinda gurur yoktu  severdin beni candan - Kürdîli Hicazkâr - Hasan Esen.mp3
Esma Basbug - Ben aski ilk defa sende tanidim - Nihâvend - Necip Gülses.mp3
Esma Basbug - Ben bir yuvasiz kus gibi çamlarda gezerken - Kürdîli Hicazkâr - Osman Nihat Akin.mp3
Esma Basbug - Beni reddetse de tavrin bilirim özler için -   Acem Kürdî  - Erol Sayan.mp3
Esma Basbug - Bir baska edâ baska bir arzu ile geldin - Acem Kürdî - Avni Anil.mp3
Esma Basbug - Cânândan uzak kaldi gönül - Kürdîli Hicazkâr - Neveser Kökdes.mp3
Esma Basbug - Ellere uzaktan bak bana yakin gel - Sûznâk - Osman Nihat Akin.mp3
Esma Basbug - Girdim yârin bahçesine gül dibinde gül-izâr - Kürdilihicazkar - Osman Nihat Akin.mp3
Esma Basbug - Gönlüm özledikçe görürdüm hele - Muhayyer Kürdî - Sadettin Kaynak.mp3
Esma Basbug - Hatirlar misin beni bir zamanlar ne kadar severdim - Nihâvend - Vecdi Seyhun.mp3
Esma Basbug - Hicrânla tutus bagrini yak gözyasin aksin - Nihâvend - Nûri Halil Poyraz.mp3
Esma Basbug - Hüsranla gönül hep inler - Nihâvend - Neveser Kökdes.mp3
Esma Basbug - Için için yaniyor yaniyor bu gönlüm - Muhayyer Kürdî - Sekip Ayhan Özisik.mp3
Esma Basbug - Kaç yil yüregim sizladi âteslere yandim - Kürdîli Hicazkâr - Osman Nihat Akin.mp3
Esma Basbug - Sana eller ne güzelsin demesin kiskanirim - Acem Kürdî - Fâruk Kayacikli.mp3
Esma Basbug - Sorma bana söylemem kalbimin feryâdini - Nihâvend -   Nûri Halil Poyraz.mp3
Esma Basbug - Yâr pesinden kosa kosa yoruldum - Acem Kürdî - Zeki Duygulu.mp3
Esma Basbug - Yillardir bekliyorum bir gün dönersin diye - Nihâvend - Neveser Kökdes.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë