Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Türk Sanat Müzigi Makamlar ve Sarkilari...

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...

http://linksave.in/50159355850aac069588fe
Rar sifresi - derya
Acem Kürdi Sarkilar...

01 - Artik gelecek sanma sakin geçti o günler - Acem Kürdî - Arif Sâmi Toker.mp3
02 - Altin tasta gül kuruttum - Acem Kürdî - Nîmet Hanim.mp3
03 - Bir gün bana geleceksin yillardan sonra - Acem Kürdi - Sekip Ayhan Özisik.mp3
04 - Sazimda niyazimda ahimda hep sen varsin - Acem Kürdî - Nûri Halil Poyraz.mp3
05 - Acem Kürdî Keman takdimi - Zehretme hayâti bana cânânim - Acem Kürdî - Zeki Müren.mp3
06 - Yâr pesinden kosa kosa yoruldum - Acem Kürdî - Zeki Duygulu.mp3
07 - Rüzgâr uyumus ay daliyor her taraf issiz - Acem Kürdî - Refik Fersan.mp3
08 - Kir atima bineyim yar yoluna gideyim - Acem Kürdi - Nasibin Mehmet Yürü.mp3



Bayati Araban Sarkilar...

1 - Bir gonca-fem'in yâresi vardir cigerimde - Bayâti - Dede Efendi.mp3
2 - Gözümde isvenümâdir hayâl-i bî-bedeli - Bayâti Araban - Ahmet Rasim Bey.mp3
3 - Ne bahar kaldi ne gül ne de bülbül sesi var - Bayâti - Râkim Elkutlu.mp3
4 - Ömrümün nes'esiz geçti bahari - Bayâti Araban - Sadettin Kaynak.mp3
5 - Bana n'oldu degisti simdi hâlim - Bayâti Araban - Rahmi Bey.mp3
6 - Zaman içinde ömür bir gün gibi çok kisa - Bayâti - Semahat Özdenses.mp3
7 - Benzemez kimse sana tavrina hayrân olayim - Bayâti - Fehmi Tokay.mp3
8 - Kalacak sanma bu çagin bu güzellik solacak - Bayâti Araban - Zeki Arif Ataergin.mp3
9 - Baga girdim ay çikti karsima bir yar çikti - Bayâti Araban - Sâdi Hosses.mp3
10 - Kalbim yine üzgün seni andim da derinden - Bayâti - Selâhattin Pinar.mp3
11 - Seni ne çok sevdigimi söylesemde bilemezsin - Bayâti - Erol Sayan.mp3
12 - Âsikim ben süphesiz mâhim sana - Bayâti Araban - Lâtif Efendi .mp3
13 - Karsidan yâr güle güle yârim geldi canim geldi - Bayâti - Ismail Dede Efendi.mp3
14 - Saçi düser beline - Bayâti Araban .mp3
15 - Beni bîgâne mi sandin a canim - Bayâti Araban - Sâlih Efendi (Arap).mp3
16 - Cinuçen Tanrikorur - Tâ yürekten kopuyormus gibi hummâli sesin - Bayâti Araban - Cinuçen Tanrikorur.mp3



Evc Sarkilari...

01 - Ne olur sevgili mehtab birakip her sebebi...- Evc - Ismail Baha Sürelsan.mp3
02 - Bezminde yasanmis ne güzel günlerimiz var - Evc - Esin Seçkin.mp3
03 - Kalbimde açilmis dagilan bir kuru güldün - Evc - Isak Varon .mp3
04 - Hayâtimin çiçegi sicak bagrinda solsam - Evc - Amir Ates .mp3
05 - Sahane gözler sahane - Evic - Anonim.mp3
06 - Elâ gözlerini sevdigim dilber göster cemâlini görmeye geldim - Evc - Sadettin Kaynak .mp3
07 - Ayagina giymis sedef nalini - Evc.mp3
08 - Kavakta turna sesi var canim - Evc.mp3



Hicaz Sarkilar...

01 - Nazan Sivaci - Çiksam su daglarin yücelerine es olsam gurbetin gecelerine - Hicaz - Arif Sami Toker.mp3
02 - Celâl Abaci - Çok kostum ardindan biraz da sen kos - Hicaz - Ferhat Sarimsak .mp3
03 - Belgin Gök - El çek tabib el çek yaram üstünden - Hicaz - Selâhattin Inal.mp3
03 - Kemal Caner - Anlatilmaz bin derd ile geçiyor çileli ömrüm - Hicaz - Erdogan Yildizel.mp3
04 - Vedat Kaptan Yurdakul - Bu yerler ne füsunkârdi - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
05 - Hilal Çelebi - Ayrilik atesten bir ok - Hicaz - Fahri Kayahan.mp3
06 - Bekir Ünlüataer - Gün be gün yasanan o hâtirayi unutup bos yere atmak olmaz ki - Hicaz - Avni Anil.mp3
07 - Nese Dursun - Seninle bir sonbahar mevsimiydi tanistik - Hicaz - Yusuf Nalkesen.mp3
08 - Erol Armutlu - Yürü dilber yürü ömrümün vâri - Hicaz Türkü.mp3
09 - Ayse Tas - Gözlerin kömür senin bakisin ömür senin - Hicaz - Avni Anil .mp3
10 - Nazan Sivaci - Al goncayi deremedim yar yüksekte eremedim - Hicaz - Yesârî Asim Arsoy .mp3
11 - Serap Kuzey - Aglamisim gülmüsüm kirilip dökülmüsüm - Hicaz - Alâeddin Sensoy.mp3
12 - Ilknur Elbilsin - Kader kime sikâyet edeyim seni bilemem - Hicaz - Avni Anil.mp3
13 - Mustafa Öztürk - Dediler zamanla hep azalirmis sevgiler - Hicaz - Bilge Özgen .mp3
14 - Bekir Ünlüataer - Mahmur bakisli dilberim (Karabiberim) - Hicaz - Zeki Duygulu .mp3



Kurdili Hicazkar Sarkilari...

01 - Necmettin Yildirim - Askinla yanan gönlüme bûsenle sifâ sun - Kürdîli Hicazkâr - Selâhattin Pinar.mp3
02 - Nazan Sivaci - Seni coskun sularin koynuna mehtab alamaz - Kürdîli Hicazkâr - Cevdet Çagla.mp3
03 - Kemal Caner - Nice sevdi nice yandi nice baglandi gönül - Kürdîli Hicazkâr - Hasan Özçivi.mp3
04 - Teoman Volkan Özselçuk - Seninle olursam ömür boyunca - Kürdîli Hicazkâr - Erdogan Berker.mp3
05 - Inci Çayirli - Sen körfeze geldigin zaman yildizlar güler - Kürdîli Hicazkâr - Avni Anil.mp3
06 - Erol Armutlu - Yildizlara baktirdim fallarda çikmiyorsun - Kürdîli Hicazkâr - Zekâi Tunca.mp3
07 - Gül Yazici-Sen gözlerine nes'e veren bir çiçek olsam-Kürdîli Hicazkâr-Misir'li Ibrâhim Efendi(Ûdî).mp3
08 - Çigdem Yarkin - Bunca cevrinle gönül ülkesi virâne olur - Kürdîli Hicazkâr - Emin Ongan.mp3
09 - Nazan Sivaci - Gittin biraktin beni gurbet ellerde - Kürdîli Hicazkâr - Emin Ongan.mp3
10 - Hasan Semerkantli - Kanlar döküyor derdin ile dîde-i giryân - Kürdîli Hicazkâr - Haci Arif Bey.mp3
11 - Necmettin Yildirim - Çamlar arasindan süzülürken mehtâb - Kürdîli Hicazkâr - Muzaffer Ilkar.mp3
12 - Ilknur Elbilsin - Girdim yârin bahçesine gül dibinde gül-izâr - Kürdîli Hicazkâr - Osman Nihat Akin.mp3
13 - Gül Yazici - Meftûnun oldum ey vech-i ahsen - Kürdîli Hicazkâr - Ahmet Mithat Güpgüpoglu.mp3
14 - Çigdem Yarkin - Bir sabah bakacaksin ki bir tânem ben yokum - Kürdîli Hicazkâr - Selâhattin Içli.mp3
15 - Erol Küçükyalçin - Avuçlarimda hâlâ sicakligin var - Kürdîli Hicazkâr - Yusuf Nalkesen.mp3
16 - Refik Akbulut - Ne o bensiz edebilir ne temelli gidebilir - Kürdîli Hicazkâr - Yusuf Nalkesen.mp3
17 - Teoman Volkan Özselçuk - Seni benden alamazlar - Kürdîli Hicazkâr - Zeki Duygulu.mp3
18 Vedat Çetinkaya - Bu yil da böyle geçti sirin sözlü sevgili - Kürdîli Hicazkâr - Münir Nûrettin Selçuk.mp3



Nihavend Sarkilar...

01 - Selma Sagbas - Bir âsik-i dil-hasteyi dil-sâd edecek yok - Nihâvend - Afet Misirliyan (Ûdî).mp3
02 - Gül Yazici - Gönül nedir bilene gönül veresim gelir - Nihâvend - Sadettin Kaynak.mp3
03 - Melihat Gülses - Sevdikçe seni ömrüm artar ey yâr - Nihâvend - Neveser Kökdes.mp3
04 - Esma Basbug - Neden bilmem bu iptilâ - Nihâvend - Neveser Kökdes.mp3
05 - Melihat Gülses - Gizli ask bu söyleyemem derdimi hiç kimseye - Nihâvend - Zeynettin Maras.mp3
06 - Asuman Aslim Görgün - Bir nes'e umdu gönül serâpâ keder oldum - Nihâvend - Nûri Halil Poyraz.mp3
07 - Pelin Uyaniker - Aska gönül vermem aska inanmam - Nihâvend - Bâki Çallioglu.mp3
08 - Gökhan Sezen - Sensiz her gecenin sabahi olmayacak sanirim - Nihâvend - Muzaffer Ilkar.mp3
09 - Serdar Kasikçilar - Gözlerini gözlerimden ayirma hiç ne olur - Nihâvend - Isâ Coskuner.mp3
10 - Esma Basbug - Hatirlar misin beni bir zamanlar ne kadar severdim - Nihâvend - Vecdi Seyhun.mp3
11 - Tugçe Pala - Kirpiklerinin gölgesi güllerle bezenmis - Nihâvend - Sadettin Kaynak.mp3
12 - Esma Basbug - Yüzün penbe güllerden sesin bülbülden güzel - Nihâvend - Arif Sâmi Toker.mp3
13 - Asuman Aslim Görgün - Hani bir gün gelecektin yine beni sevecektin - Nihâvend - Teoman Alpay.mp3
14 - Çigdem Yarkin - Zülfün görenlerin hep bahti siyâh olurmus - Nihâvend - Ali Rif'at Çagatay.mp3
15 - Nazan Sivaci - Hatirlar misin beni bir zamanlar ne kadar severdim - Nihâvend - Vecdi Seyhun.mp3
16 - Melihat Gülses - Aklimi basimdan aldi gözlerin - Nihâvend - Ferit Sidal.mp3
17 - Kemal Caner - Geçti ömrüm yine hâlâ ben o bin derd ileyim - Nihâvend - Selâhattin Pinar.mp3
18 - Cavit Tanürek - Sarkilar seni söyler dillerde nagme adin - Nihâvend - Muzaffer Ilkar.mp3
19 - Mustafa Sagyasar - Âhimi hicrânimi sakladim gizli tutdum - Nihâvend - Selahattin Inal.mp3
20 - Cengizhan Sönmez - Gece sâhilden açip sandali enginlere biz - Nihavend - Serif Içli.mp3
21 - Selma Sagbas - Bahçemde açilmaz seni görmezse çiçekler - Nihâvend - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
22 - Serdar Kasikçilar - Bir ben sevdim gönülden bir de Mecnûn ben kadar - Nihâvend - Turhan Özek.mp3
23 - Alp Arslan - Çamlarda safak rengi gibi gönlüme aktin - Nihâvend - Yesâri Âsim Arsoy.mp3
24 - Aytaç Ergen - Issiz gecede ben yine hicrâni düsündüm - Nihâvend - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey.mp3
25 - Serap Mutlu Akbulut - Kirpiklerinin gölgesi güllerle bezenmis - Nihâvend - Sadettin Kaynak.mp3
26 - Serap Kuzey - Sorma bana söylemem kalbimin feryâdini - Nihâvend - Nûri Halil Poyraz.mp3



Rast Sarkilar...

01 - Nazan Sivaci - Gönül askinla göz yasi dökmekten usandi artik - Rast - Selâhattin Inal.mp3
02 - Cengizhan Sönmez - Bin dertle yanan gönlüme bir zerre devâ yok - Rast - Melâhat Pars.mp3
02 - Hamiyet Turan - Mâziyi nasil taslara çizmisse denizler - Rast - Nihâl Erkutun.mp3
03 - Mehmet Özkaya - Hicrân olacaksa bu askin sonu - Rast - Ferit Sidal.mp3
04 - Melda Kuyucu - Gönül askinla göz yasi dökmekten usandi artik - Rast - Selâhattin Inal.mp3
05 - Gönül Aköz - Muhabbet nazli bir kustur - Rast - Muhlis Sabahattin Ezgi.mp3
05 - Selma Sagbas - Yoksun diye bahçemde çiçekler açmiyor bak - Rast - Erol Sayan.mp3
06 - Serhat Sarpel - Karagözlüm efkârlanma gül gayri - Rast - Gültekin Çeki.mp3
07 - Ilknur Elbilsin-Ne sevincin ömrü varmis ne gün gören çok yasarmis-Rast-Mehmet Ilgin.mp3
08 - Koray Safkan - Ömrün bu hazan mevsimi hep âh ile geçti - Rast - Yektâ Akinci.mp3
09 - Vedat Çetinkaya - Gittin birakip sevgimi soldurmadi yillar - Rast - Emin Ongan.mp3
10 - Melda Kuyucu - Bir bakisla bagladin zülfüne seydâ dili - Rast - Fehmi Tokay.mp3
11 - Bekir Ünlüataer - Ay gülsün ufuktan sana sen bak gül de - Rast - Ismail Baha Sürelsan.mp3
12 - Selma Sagbas - Hayâl ufkunda uçan binbir renkler - Rast - Neveser Kökdes.mp3
13 - Celâl Altinbas - Rüyâ gibi her hâtira her yasanti bana - Rast - Mehmet Ilgin.mp3
14 - Ilknur Elbilsin-Baharin gülleri açti yine mahzundur bu gönlüm-Rast-Drama'li Hasan Hasgüler.mp3
15 - Kemal Caner - Senden uzak günlerim zindân oluyor - Rast - Alâeddin Yavasça.mp3
16 - Nazan Sivaci - Gönlümün ezhâr içinde gül gibi dildâri var - Rast - Fehmi Tokay.mp3
17 - Serhat Sarpel - Geçsin günler haftalar aylar mevsimler yillar - Rast - Erol Sayan.mp3
18 - Serhat Sarpel - Ömrümce hep adim adim her yerde seni aradim - Rast - Irfan Özbakir.mp3



Segah Sarkilari...

1-Ahmet Özhan Ben Seni Unutmak Için Sevmedim Segâh Amir Ates.mp3
2-Alp Arslan Sevdâ Yaratan Gözlerini Her Zaman Öpsem Segâh Yesârî Asim Arsoy.mp3
3-Alp Arslan - Ayrilik yaman kelime - Segâh - Sadettin Kaynak.mp3
4-Bensiz Ey Gül Gülseni Âlemde Mey Nûs Eyleme Segâh Bimen Sen.mp3
5-Erol Armutlu - Bala kekliginem avla beni - Segâh Türkü - Nuri Halil Poyraz.mp3
6-Erol Armutlu - Gece sessiz ve karanlik yine her sey uyumus - Segâh - Gültekin Çeki.mp3
7-Gönül Aköz Askin Beni Durmaz Yakar Hüzzâm (Segâh) Sadettin Kaynak.mp3
8-Gönül Aköz - Askinla yanig agladigim günleri an sen - Segâh - Râkim Elkutlu.mp3
9-Melda Kuyucu Hâksâr ettin beni çok firkatinle nâzenin Segâh Zeki Arif Ataergin.mp3
10-Serap Mutlu Akbulut - Merdivenin basindalar onbes yirmi yasindalar - Segâh - Fethi Karamahmudoglu.mp3
11-Serap Mutlu Akbulut - Incecikten bir kar yagar tozar elif elif diye - Segâh - Sadettin Kaynak.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë