Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Turhan Özek - TRT Emekli Sanatçisi...



Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...

http://linksave.in/72161150650aab7108d34a
Rar sifresi - derya
Turhan Özek - Aman cânâ beni sâd et - Bûselik - Fehmi Tokay.mp3
Turhan Özek - Anlatamam bu askin hikâyesi derindir - Nihâvend - Mustafa Çaglar.mp3
Turhan Özek - Artik o hayâl bahçemizin gülleri soldu - Segâh - Ümit Gürelman.MP3
Turhan Özek - Avâre gönül yine sensiz hicrâne daldi - Hüzzâm - Melâhat Pars.MP3
Turhan Özek - Ayrildi gönül simdi yine bir tek esinden - Nihâvend - Zeki Duygulu.mp3
Turhan Özek - Baglandi gönül zülfüne bir yosma civânin - Hüzzâm - Selânik'li Ahmet Efendi.MP3
Turhan Özek - Bir atesim yanarim külüm yok dumanim yok - Hicaz - Avni Anil.mp3
Turhan Özek - Bir ben sevdim gönülden bir de Mecnûn ben kadar - Nihâvend - Turhan Özek.mp3
Turhan Özek - Bir gün karsilasirsak ayrildigimiz yerde - Hicaz - Yusuf Nalkesen.mp3
Turhan Özek - Deli gönlü bir dilbere bagladim(Küçük Yasta Aldim Sazi Elime) - Hüzzâm Türkü.MP3
Turhan Özek - Gözlerinden içti gönlüm nes'eyi - Segâh - Sükrü Senozan.MP3
Turhan Özek - Her bahçeden gül istersin - Hicaz - Zeki Duygulu.mp3
Turhan Özek - Her nefes ömrümde binbir hasretin âhin tüter - Segâh - Serif Içli.MP3
Turhan Özek - Kalbimin her kösesi binbir hâtira saklar - Hicaz - Ferit Sidal.mp3
Turhan Özek - Kalbimin sahibi sensin orda yalniz sen varsin - Hüzzâm - Sekip Ayhan Özisik.mp3
Turhan Özek - Nasil geçti habersiz o güzelim yillarim - Hicaz - Teoman Alpay.mp3
Turhan Özek - Ne günah etse açilmaz iki gönlün arasi - Hicaz - Alâeddin Yavasça.mp3
Turhan Özek - Senin güzel yüzünü senin sirin sözünü unutmadim sevgilim - Karcigar - Sekip Ayhan Özisik.mp3
Turhan Özek - Unutturamaz seni hiç bir sey unutulsam da ben - Nihâvend - Ekrem Güyer.mp3
Turhan Özek - Yüregim alev alev yaniyor hasretinle - Erdogan Berker.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë