Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Serap Kuzey - TRT Emekli Sanatçisi - 4 Bölüm



http://linksave.in/14839942364bc6df9d07f05
rar sifresi - derya

Serap Kuzey - 1. Bölüm

Serap Kuzey - A benim mor çiçegim sen doldur ben içeyim - Sûznâk - Tanburaci Osman Pehlivan
Serap Kuzey - Aman avci vurma beni - Segâh Türkü
Serap Kuzey - Aman cânâ beni sâd et - Bûselik - Fehmi Tokay
Serap Kuzey - Artik bu solan bahçede bülbüllere yer yok - Hicaz - Alâeddin Yavasça
Serap Kuzey - Aski seninle tatti hicranla yandi gönül - Hicaz - Fehmi Tokay
Serap Kuzey - Askim bahardi ümitler vardi - Nihâvend - Yildirim Gürses
Serap Kuzey - At kadehi elinden bin parçaya bölünsün
Serap Kuzey - Ay gülsün ufuktan sana sen bak gül de (Rakkase) - Rast - Ismail Baha Sürelsan
Serap Kuzey - Ayagina giymis sedef nalini - Evc
Serap Kuzey - Bahar olur yaz olur güzellerde naz olur - Gerdâniye- Yesari Asim Aesoy
Serap Kuzey - Bahar vakti gelecektin bana gönül verecektin - Ussâk - Alâeddin Sensoy
Serap Kuzey - Bahara indi melekler - Bûselik - Selâhattin Içli
Serap Kuzey - Bir demet yasemen askimin tek hatirasi - Nihâvend - Zeki Müren
Serap Kuzey - Bir ilkbahar sabahi günesle uyandin mi hiç - Nihâvend - Erdogan Berker
Serap Kuzey - Bir kizil goncaya benzer dudagin - Muhayyer Kürdi - Amir Ates
Serap Kuzey - Bir seni bir gülü öptüm gizlice - Hicaz - Selâhattin Içli
Serap Kuzey - Bu sabah bagda erken gül açti sen gülerken - Ussâk - Fâiz Kapanci
Serap Kuzey - Bülbül asikmis güle, gül naz eder bülbüle - Nihâvend - Zeki Müren



Serap Kuzey - 2. Bölüm...

Serap Kuzey - Canimin yoldasi ol - Ussâk - Sükrü Tunar
Serap Kuzey - Çikayim gideyim Urumeli'ne - Hüseynî Türkü
Serap Kuzey - Dag basinda tüter duman - Nikrîz - Kadri Sençalar
Serap Kuzey - Egilmez basin gibi gökler bulutlu efem - Hicaz - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey
Serap Kuzey - Elbet bir gun bulusacagiz - Muhayyer Kürdî - Mustafa Seyran
Serap Kuzey - Ellerini çek elimden gözlerini benden ayir - Nihâvend - Mediha Sen Sancakoglu
Serap Kuzey - Farig olmam mesreb-i rindane - Hüseyni - Yesari Asim Arsoy
Serap Kuzey - Gam-zedeyim devâ bulmam - Ussâk - Tatyos Efendi
Serap Kuzey - Gelmedin bir kerreden maada neden - Ussâk - Fehmi Tokay
Serap Kuzey - Gemi kalkar sulara akar - Hicaz Türkü
Serap Kuzey - Gittin biraktin beni gurbet ellerde - Kürdîli Hicazkâr - Emin Ongan
Serap Kuzey - Gizli derdim kalbimdedir onu ancak çeken bilir - Ussâk - Ismail Hakki Nebiloglu
Serap Kuzey - Gökyüzünde yalniz gezen yildizlar - Nihâvend - Teoman Alpay
Serap Kuzey - Gönül askinla gözyasi dökmekten usandi artik - Rast - Selâhattin Inal
Serap Kuzey - Gönül ne için âteslere yansin - Nikrîz - Fâize Ergin
Serap Kuzey - Gönül penceresinden ansizin bakip geçtin - Hicaz - Muzaffer Ilkar
Serap Kuzey - Gözlerime bakmasaydin yüregimi yakmasaydin - Hüseyni - Sekip Ayhan Özisik



Serap Kuzey - 3. Bölüm...

Serap Kuzey - Göz yasimda saklisin aglayamam ben - Hicaz - Zekâi Tunca
Serap Kuzey - Gurbetten gelmisim yorgunum hanci - Ussâk - Selâhattin Inal
Serap Kuzey - Gül yüzünde güller solsa aglarim - Kürdîli Hicazkâr - Erol Sayan
Serap Kuzey - Güle sor bülbüle sor hâlimi hicrânimi dinle - Bûselik - Ismail Baha Sürelsan
Serap Kuzey - Haberler yollasam seni çagirsam - Hicaz - Bilge Özgen
Serap Kuzey - Hâtirimdan çikmaz asla ahd ü peymânin senin - Rast - Haci Arif Bey
Serap Kuzey - Her aksam muhakkak tesadüfümüz yolumun üstünde yine sen varsin - Ussâk - Ahmet Çagan
Serap Kuzey - Her seyinle güzelsin gönüllerde gezersin - Kürdîli Hicazkâr - Erol Sayan
Serap Kuzey - Hiç bir seyde gözüm yok sen yanimda ol yeter - Hicaz - Fethi Karamahmutoglu
Serap Kuzey - Hosgeldin gönül bahçeme bahar yüzlüm hosgeldin - Mahur - Selahattin Içli
Serap Kuzey - Ibrisim örmüyorlar sevmisim vermiyorlar - Rast Türkü
Serap Kuzey - Kadehinde zehir olsa ben içerim bana getir - Muhayyer Kürdî, - Erol Sayan
Serap Kuzey - Karanfil oylum oylum geliyor servi boylum - Hicaz Türkü
Serap Kuzey - Karanfil oylum oylum geliyor servi boylum - Hicaz Türkü 2
Serap Kuzey - Kirpigine sürme çek kina yak parmagina - Nikrîz (Zâvil) - Refik Fersan
Serap Kuzey - Mihrâbim diyerek sana yüz vurdum - Nihâvend - Avni Anil
Serap Kuzey - Muhabbet bagina girdim bu gece - Hicaz - Sadettin Kaynak



Serap Kuzey - 4. Bölüm...

Serap Kuzey - Nazli bir çiçek gibi uçan kelebek gibi - Muhayyer Kürdî - Zeki Müren
Serap Kuzey - Ne bos yere yanmisim meger ben aldanmisim - Hicaz - Sadettin Kaynak
Serap Kuzey - Ne istedim ne verdin aklinda mi hesabi - Nihâvend - Ziyâ Taskent
Serap Kuzey - Neden hiç dinmiyor gözyaslarin bî-çâre gönlüm - Nikrîz - Avni Anil
Serap Kuzey - Niçin baktin bana öyle dargin misin durma söyle - Ussâk - Sadettin Kaynak
Serap Kuzey - Sabah oldu uyansana - Evc
Serap Kuzey - Seni nasil özledim gönlüme sor söylesin - Acem Kürdî - Mahmut Ogul
Serap Kuzey - Sevgilim desen bana asikim inan sana - Nihâvend - Erol Sayan
Serap Kuzey - Simdi bahara erdim gonca gonca gül derdim - Mâhûr - Alâeddin Yavasça
Serap Kuzey - Su dere yonca (Ali'm) - Mâhûr Türkü
Serap Kuzey - Ufuklara yaslanmis yorgun daglar sirayla ( Dag Perisi) - Hicaz - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey
Serap Kuzey - Yalancinin birine kapildi yandi gönül - Hicaz - Necdet Tokatlioglu
Serap Kuzey - Yali kenarinda zülfüm tararim - Ussâk - Osman Pehlivan
Serap Kuzey - Yesil gözlerinden muhabbet kaptim - Hicaz - Ümit Mutlu
Serap Kuzey - Yüce dag basinda yatmis uyumus - Hüseyni - Sadettin Kaynak
Serap Kuzey & Tuncay Erarslan - Çatilmis kaslarinla kime düsman gibin - Hicaz - Yusuf Nalkesen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë