Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Necmettin Yildirim - TSM...



http://linksave.in/5175524154bc6366525091
rar sifresi - derya

Necmettin Yildirim - Aski seninle tatti hicranla yandi gönül - Hicaz - Fehmi Tokay.mp3
Necmettin Yildirim - Askinla yanan gönlüme bûsenle sifâ sun - Kürdîli Hicazkâr - Selâhattin Pinar.mp3
Necmettin Yildirim - Bana o kadar yakinsin ki seni ben sandim - Karcigar - Cevdet Çagla.mp3
Necmettin Yildirim - Beni gönlüne alsan orda uyuyup kalsam - Rast - Özgen Gürbüz.mp3
Necmettin Yildirim - Biraz Kül Biraz Duman o benim iste - Nihâvend - Avni Anil.mp3
Necmettin Yildirim - Çamlar arasindan süzülürken mehtâb - Kürdîli Hicazkâr - Muzaffer Ilkar.mp3
Necmettin Yildirim - Elâ gözlüm mahzun olma gel kapinda kul olayim - Karcigar - Ridvan Tandogan.mp3
Necmettin Yildirim - Gönlümün içindedir gözden irak sevdigim - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
Necmettin Yildirim - Gün be gün yasanan o hâtirayi - Hicaz - Avni Anil.mp3
Necmettin Yildirim - Sevdâ öyle müskil ki onu çekenler bilir - Ussâk - Zeki Duygulu.mp3
Necmettin Yildirim - Ümitsiz bir aska düstüm aglarim ben hâlime - Hicaz - Alâeddin Yavasça.mp3
Necmettin Yildirim - Yildizli semâlardaki hasmet ne güzel sey - Kürdîli Hicazkâr - Sâdi Hosses.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë