Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Turgay Kiziltug - Nese Öztas - TSM...





http://linksave.in/9780431754bc71768a5c82
rar sifresi - derya

Turgay Kiziltug - Aksam oldu hüzünlendim ben yine - Ussâk - Semahat Özdenses.mp3
Turgay Kiziltug - Bekliyorum günlerdir gelmiyorsun sen a güzel - Ussâk - Refik Fersan.mp3
Turgay Kiziltug - Bir atesim yanarim külüm yok dumanim yok - Hicaz - Avni Anil.mp3
Turgay Kiziltug - Bir ihtimâl daha var o da ölmek mi dersin - Nihâvend - Osman Nihat Akin.mp3
Turgay Kiziltug - Bir mevsim o yollardan o yaz bahçelerinden - Nihâvend - Muzaffer Ilkar.mp3
Turgay Kiziltug - Dil sâd olacak diye kaç yil avuttu felek - Hicaz - Avni Anil.mp3
Turgay Kiziltug - Gece sessiz ve karanlik yine her sey uyumus - Segâh - Gültekin Çeki.mp3
Turgay Kiziltug - Körfez'deki dalgin suya bir bak göreceksin - Nihâvend - Osman Nihat Akin.mp3
Turgay Kiziltug - Okyanus (Ilkbahara bekle beni demistin) - Kürdî - Talât Er.mp3
Turgay Kiziltug - Sensiz kalan gönlümde bil ki hayat virâne - Rast - Irfan Özbakir.mp3
Turgay Kiziltug - Sevgi dolu su gönlüm bir kus gibi kanatli - Ussâk - Bilge Özgen.mp3
Turgay Kiziltug - Simdi uzaklardasin gönül hicranla doldu - Sûznâk - Zeki Müren.mp3
Turgay Kiziltug - Unutturamaz seni hiç bir sey unutulsam da ben - Nihâvend - Ekrem Güyer.mp3
Turgay Kiziltug & Nese Öztas - Biraz kül biraz duman o benim iste - Nihâvend - Avni Anil.mp3
Turgay Kiziltug & Nese Öztas - Böyle mi esecekti son günümde bu rüzgâr - Hüzzâm - Teoman Alpay.mp3
Turgay Kiziltug & Nese Öztas - Enginde yavas yavas günün minesi soldu - Hicâz - Sadettin Kaynak.mp3
Turgay Kiziltug & Nese Öztas - Su güzeller güzeli yar gibi geldi bana - Nihâvend - Necip Mirkelamoglu.mp3
Turgay Kiziltug & Nese Öztas - Uzun yillar bekledim (Manolyam) - Kürdîli Hicazkâr - Zeki Müren.mp3
Turgay Kiziltug & Nese Öztas - Yalniz kalan rûhumun acisi çok derindir (Sarmasik gülleri) - Muhayyer Kürdî - Teoman Alpay.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë