Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Tanbûri Erol Sayan Besteleri...2 Bölüm...





http://linksave.in/17540464404bc701ea344e6
rar sifresi - derya

Erol Sayan Besteleri 1. Bölüm...

Ahat Uruk - Aylardir gül yüzünü göremez oldum senin - Sûznâk - Erol Sayan
Ahat Uruk - Kadehinde zehir olsa ben içerim bana getir - Muhayyer Kürdî - Erol Sayan
Ahat Uruk - Ömrümüzün bahari birlikte geçsin - Askefzâ - Erol Sayan
Ahmet Bölen - Her halinle her seyinle güzelsin - Muhayyer - Erol Sayan
Ahmet Hossöyler - Seni ne çok sevdigimi söylesemde bilemezsin - Bayati - Erol Sayan
Akif Özüsen - Bag gölgelenir güller açar bülbül öterken - Nihâvend - Erol Sayan
Akif Özüsen - Ey gönül derdin nedir - Hicazkâr - Erol Sayan
Akin Ugur - Gül yüzünde güller solsa aglarim - Kürdîli Hicazkâr - Erol Sayan
Alâeddin Yavasça - Yoksun diye bahçemde çiçekler açmiyor bak - Rast - Erol Sayan
Ali Osman Akkus - Açilir gonca gül yâr seni sevse bülbül yâr - Segâh - Erol Sayan
Alp Arslan - Mevsimler yas tutup güller aglasin - Ussâk - Erol Sayan
Asuman Aslim Görgün - Hep aglatti beni kaderim - Nihâvend - Erol Sayan
Ayfer Er - Kalbe dolan o ilk bakis unutulmaz unutulmaz - Nihâvend - Erol Sayan
Ayla Büyükataman - Ömrümüzün bahari birlikte geçsin - Askefzâ - Erol Sayan
Ayse Inak Ekiz - Seni ne çok sevdigimi söylesem de bilemezsin - Bayâti - Erol Sayan
Ayse Tas - Bana bir ask masalindan sarkilar söyle - Bûselik - Erol Sayan
Ayse Tas - Geçsin günler haftalar aylar mevsimler yillar - Rast - Erol Sayan
Ayse Tas - Isil isil gözlerinde siyah saçin rengi mi var(Cici Kiz) - Nihâvend, - Erol Sayan
Ayse Yazgan Batigün - Su gönlümü yaralayan (Sizden biri) - Nihâvend - Erol Sayan
Bekir Ünlüataer - Güle sorma o bilmez aski sevdâyi nes'eyi - Sabâ - Erol Sayan
Belgin Gök - Kalbe dolan o ilk bakis unutulmaz unutulmaz - Nihâvend - Erol Sayan
Belkis Dikmen - Kordon boyu seyrine düstü titret efem vur dizin üstüne - Rast - Erol Sayan
Cengizhan Sönmez - Ben çölde kalmis bir ask-zedeyim - Muhayyer Kürdi - Erol Sayan
Elif Güresçi - Güllerin rengine bir bak degme bülbül aglasin - Nihâvend - Erol Sayan
Elif Özer - Gül yüzünde güller solsa aglarim - Kürdîli Hicazkâr - Erol Sayan
Esma Basbug - Beni reddetse de tavrin bilirim özler için - Acem Kürdî - Erol Sayan



Erol Sayan Besteleri 2. Bölüm...

Fatma Arslanoglu - Ask denilen atese yanalim mi - Rast - Erol Sayan
Gönül Aköz - Etti eser ask cânima - Bûselik - Erol Sayan
Gülsen Bakoglu - Hep sen geleceksin diyerek bos biraktim kalbimi - Nihâvend - Erol Sayan
Gülsen Bakoglu - Petek petek bal gibisin çiçek çiçek dal gibisin - Mâhûr - Erol Sayan
Ibrahim Sekerefe - Bir dünya yarattim yalniz ikimiz için - Hicaz - Erol Sayan
Inci Çayirli - Ey gönül derdin nedir - Hicazkâr - Erol Sayan
Mehmet Safak - Dertli ne aglayip gezersin burda - Gülizar - Erol Sayan
Melihat Gülses - Kalbe dolan o ilk bakis unutulmaz unutulmaz - Nihâvend - Erol Sayan
Metin Everes - Tad verse de costurmuyor ruhlari (Eski sarap eski sarki) - Ussâk - Erol Sayan
Nermin Demirçay - Gördügüm her çiçekte meneksede sen varsin - Nihâvend - Erol Sayan
Nese Can - Her seyinle güzelsin gönüllerde gezersin - Kürdîli Hicazkâr - Erol Sayan
Nese Can - Susadim gülüsüne hasretim gelisine - Kürdî - Erol Sayan
Nese Öztas - Istanbul'u artik hiç sevmiyorum - Rast - Erol Sayan
Özant Koç - Ben seni unutmadim unutamazsin sen de - Nihâvend - Erol Sayan
Refik Akbulut - Sevgilim desen bana âsikim inansana - Nihâvend - Erol Sayan
Samime Sanay - Ben sana mecbûrum bilemezsin - Nihâvend - Erol Sayan
Selçuk Aygan - Yoksun diye bahçemde çiçekler açmiyor bak - Rast - Erol Sayan
Serap Mutlu Akbulut - Askin o sihirli elini gisseder gibiyim - Segâh - Erol Sayan
Serap Mutlu Akbulut - Pinar basinda çarsaf yikar ismar eder mendil atar - Hüseyni - Erol Sayan
Serdar Kasikçilar - Bülbül gülleri sevdi ben güzelleri(sevmek hem sevilmekmis) - Nihâvend - Erol Sayan
Serdar Kasikçilar - Gül buselerinden dökülen izlere döndüm - Acem Kürdi - Erol Sayan
Serdar Kasikçilar - Her seyinle güzelsin gönüllerde gezersin - Kürdîli Hicazkâr - Erol Sayan
Suat Yildirim - Dertli ne aglayip gezersin burda - Gülizâr - Erol Sayan
Suna Batigün Konakçi - Inan çok ugrastim unutamadim - Hüzzâm - Erol Sayan
Taner Sener - Yine yakmis yar mektubun ucunu - Hüzzâm - Erol Sayan
Umut Akyürek - Ne senin askina muhtaç ne esirin olacagim - Kürdîli Hicazkâr - Erol Sayan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë