Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Tülin Kusoglu - TSM...



http://linksave.in/8195980144bc7123b25086
rar sifresi - derya

Tülin Kusoglu - Ben sana gönül vereli bak ne hâl oldum - Hicazkâr - Çorlu'lu.mp3
Tülin Kusoglu - Edemem kimseye hâlim hikâyet - Sûznâk - Haci Arif Bey.mp3
Tülin Kusoglu - Gizli derdim kalbimdedir onu ancak bilen bilir - Ussâk - Ismail Hakki Nebiloglu.mp3
Tülin Kusoglu - Gördüm seni bir gün yeni açmis güle döndüm - Ussâk - Sadettin Kaynak.mp3
Tülin Kusoglu - Hâl-i dilimi serh edemem kimseye eyvâh - Sûznâk - Sekerci Cemil Bey.mp3
Tülin Kusoglu - Savkimasi sana dogru yollarin (Günaydinim) - Kürdîli Hicazkâr - Cinuçen Tanrikorur.mp3
Tülin Kusoglu - Yalniz benim ol el yüzüne bakma sakin - Rast - Selâhattin Pinar.mp3
Tülin Kusoglu - Yine baglandi dil bir nev-nihâle - Nevâ - Zekâî Dede.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë