Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Nevra Günay Tosun - TSM...



http://linksave.in/6025725174bc63ada6d2f9
rar sifresi - derya

Nevra Günay Tosun - Aksamin oldugu yerde bekle diyorsun gelmiyorsun - Hüzzâm - Avni Anil.mp3
Nevra Günay Tosun - Artik bu solan bahçede bülbüllere yer yok - Hicaz - Alâeddin Yavasça l.mp3
Nevra Günay Tosun - Askim bahardi ümitler vardi - Nihâvend - Yildirim Gürses.mp3
Nevra Günay Tosun - Ates olup yaksan da (Affetmem asla seni) - Nihâvend - Yildirim Gürses.mp3
Nevra Günay Tosun - Dertliyim rûhuma hicrânimi sardim da yine - Segâh - Sadettin Kaynak.mp3
Nevra Günay Tosun - Dönsen de artik sevemem seni - Hüzzâm - Mehmet Bürün.mp3
Nevra Günay Tosun - Hastayim yasiyorum görünmez hayâliyle - Hicaz - Ûdî Hirant Kenkiloglu.mp3
Nevra Günay Tosun - Her seydi benim için bir candi bir nefesti - Nihâvend - Yildirim Gürses.mp3
Nevra Günay Tosun - Için için yaniyor yaniyor bu gönlüm - Muhayyer Kürdî - Sekip Ayhan Özisik.mp3
Nevra Günay Tosun - Ilk aski unutmak çok kolay deme - Hicaz - Ziyâ Taskent.mp3
Nevra Günay Tosun - Mevsimler yas tutup çöller aglasin - Muhayyer Kürdî - Yildirim Gürses.mp3
Nevra Günay Tosun - Muhabbet bagina girdim bu gece - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
Nevra Günay Tosun - Ne gelen ne soran var aci geçti günlerim - Hicaz - Ziyâ Taskent.mp3
Nevra Günay Tosun - Olanlar oldu geçti artik sen ne desen de - Hüzzâm - Yusuf Nalkesen.mp3
Nevra Günay Tosun - Pismân olur da bir gün dönersen bana geri - Hüzzâm - Irfan Özbakir.mp3
Nevra Günay Tosun - Rüzgâr söylüyor simdi o yerlerde bizim eski sarkimizi - Muhayyer Kürdî - Sekip Ayhan Özisik.mp3
Nevra Günay Tosun - Sen benim gönlümde açan son güldün - Nihâvend - Emin Ongan.mp3
Nevra Günay Tosun - Seni ne çok sevdigimi söylesem de bilemezsin - Bayâti - Erol Sayan (Yarim).mp3
Nevra Günay Tosun - Yalniz kalan rûhumun acisi çok derindir (Sarmasik gülleri) - Muhayyer Kürdî - Teoman Alpay.mp3
Nevra Günay Tosun - Yollarina gül döktüm gelir de geçer diye - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
Nevra Günay Tosun & Nese Öztas - Dertli ne aglayip gezersin burda - Gülizâr - Erol Sayan.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë