Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Nostalji Sesler - Türk Sanat Müzigi...

http://linksave.in/19423676234bc63b672a637
rar sifresi - derya

Darülelhan Korosu - Bî-vefâ bir çesm-i bî-dâd - Gülizâr - Dede Efendi.mp3
Darülelhan Korosu - Nazli nazli sekip gider o güzel ceylan - Gülizâr - Dede Efendi.mp3
Hafiz Asir - Ben sana mecbûr olmusum gel yavrucagim - Tâhir Gazel - Dellalzâde (Tanburi Cemil esliginde).mp3
Hafiz Sasi Osman - Har zaman bir vamik - Ussâk Gazel (Tanburi Cemil esliginde).mp3
Hafiz Yasar Bey - Her zaman pisi nigâhimda hüveydasin sen - Sûznâk Gazel (Tanburi Cemil Beyin kemençesi esliginde).mp3
Hanende Karakas Efendi - Güller açmis bülbül olmus bî-karar - Sultânî Yegâh - Santûri Ethem Efendi.mp3
Hicazkâr Saz Semai - Tanburi Cemil Bey (Kemençe - Tanburi Cemil & Tanbur - Kadi Fuat Efendi).mp3
Lale Hanim - Lale Ipek Hanim - Lûtfeyle güzel gel de benim gönlümü sâd et - Hicazkâr - Artaki Candan.mp3
Lale ve Nergis Hanimlar - Gün kavustu su karardi beni üzme güzelim - Muhayyer - Ûdî Nevres Bey.mp3
Lale ve Nergis Hanimlar - Yillarca ben seni aradim durdum - Ferahfezâ - Nevres Bey Ûdî.mp3
N.S Hanim (Plakta bu isim geçmekte) - Âsikim daglara kurulu tahtim - Hicaz - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey.mp3
Necmiye Hanim - Gitti yârim gitti elden - Rast - Anonim.mp3
Nergis Hanim - Kerem kil bu dil-i zâre - Bestenigâr - Ali Aga (Kemânî).mp3
Samram Hanim - Falci çingene kantosu.mp3
Tanburi Cemil Bey - Tanbur Taksimi.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë