Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

12 Nis 2010

Akif Özüsen - TRT Emekli Sanatçisi



Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...

http://linksave.in/14900774834bb3b50798cd9
Rar sifresi - derya


Akif Özüsen - Birinci Bölüm

Akif Özüsen - Aylar geçiyor sen bana hala geleceksin - Rast - Selahattin Pinar
Akif Özüsen - Bag gölgelenir güller açar bülbül öterken - Nihâvend - Erol Sayan
Akif Özüsen - Bahçeye indim ki gülleri derem - Ussâk Türkü
Akif Özüsen - Ben seni unutmak icçn sevmedim Segâh - Amir Ates
Akif Özüsen - Bir atesim yanarim külüm yok dumanim yok - Hicaz - Avni Anil
Akif Özüsen - Bir bakisla bagladin zülfüne seydâ dili - Rast - Fehmi Tokay
Akif Özüsen - Cevrin yetisir sanma aman ol ki sitemkâr - Sûznâk - Serif Içli
Akif Özüsen - Çanakkale içinde aynali çarsi - Türkü
Akif Özüsen - Dinmiyor hiç bu aksam ne gözyasim ne acim - Hüzzâm - Ziya Taskent
Akif Özüsen - Düsen sari yapraklara yagan deli yagmurlara - Muhayyer Kürdi - Erol Bingöl
Akif Özüsen - Ey gönül derdin nedir - Hicazkâr - Erol Sayan
Akif Özüsen - Gönlüm yarali bilmiyorum yar bana n'oldu - Hicaz - Kadri Sençalar
Akif Özüsen - Gönlüme gir dog günesim - Ussâk - Yilmaz Yüksel
Akif Özüsen - Gördüm seni bir gün yeni açmis güle döndüm - Ussâk - Sadettin Kaynak
Akif Özüsen - Gözlerinden gönlüme ilik bir bahar indi - Sûznâk - Teoman Alpay
Akif Özüsen - Haberler yollasam seni çagirsam - Hicaz - Bilge Özgen
Akif Özüsen - Hançer-i askinla ey yâr - Hicaz - Ekrem Güyer
Akif Özüsen - Hasretle yanan kalbime yetmez gibi derdim - Sûznâk - Emin Ongan
Akif Özüsen - Havada bulut yok - Hüseyni Türkü




Akif Özüsen - Ikinci Bölüm

Akif Özüsen - Her derde sifâ gögsünü koklar bayilirdim - Hicazkâr - Kadri Sençalar
Akif Özüsen - Kalbimi bezlederim minnet ü zevkle dilesen - Ussâk - Sükrü Tunar
Akif Özüsen - Meftûnun oldum ey vech-i ahsen - Kürdîli Hicazkâr - Ahmet Mithat Güpgüpoglu
Akif Özüsen - Meseli daglar meseli - Hüseyni Türkü
Akif Özüsen - Ne çok çektim hasretini bilsen Ahsen - Sûznâk - Sedat Öztoprak
Akif Özüsen - Özlesem de seni her an aglasam da olmaz duyan - Hüzzâm - Alaeddin Sensoy
Akif Özüsen - Rüya gibi her hatira her yasanti bana - Rast - Mehmet Ilgin
Akif Özüsen - Sana gönül borcum var ödemek kolay degil - Ussâk - Bilge Özgen
Akif Özüsen - Sarsam seni gönlümce güzel bahtima kansam - Hicazkâr - Sadettin Kaynak
Akif Özüsen - Son askimi canlandiran en tatli emelsin - Hicazkâr - Lem'î Atli
Akif Özüsen - Sormadin hâlimi hiç kalbimin esrâri nedir - Hüzzâm - Selâhattin Pinar
Akif Özüsen - Unuttun mu askimiza ettigimiz yemini - Hüzzâm - Mustafa Seyran
Akif Özüsen - Yitirmisim ben gülümü uçurmusum bülbülümü - Hüzzâm - Yusuf Nalkesen
Akif Özüsen - Yüregimde ince sizi - Hicaz - Selâhattin Inal
Akif Özüsen - Yüzün güllerden ince sesin gülbülden tatli - Hicazkâr - Sadettin Kaynak
Akif Özüsen - Zamanla belki gecer bu ask da hicran da - Hüzzâm - Yesari Asim Arsoy
Akif Özüsen - Zeytin gözlüm sana meylim nedendir - Hüseynî - Selâhattin Içli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë